خريد و فروش

وبلاگ نويسي

خريد و فروش

۶۶ بازديد

ترب سفيد جزو گياهان بومي چين بشمار مي آيد. زيرا براي اولين بار در كشور چين كاشت شد و سپس به نقاط ديگر دنيا منتقل شد. اين گياه گياهي زمستاني است. اين گياه بيشتر در مناطق جنوب آسيا و شرق آسيا كاشت مي شود و رشد بسيار سريعي دارد. از اين گياه روغني به مراتب مفيد تر نيز توليد مي گردد كه مصرف اين گياه را آسانتر كرده است. روغن ترب

ترب سفيد براي بدن، پوست و موي سر بسيار مفيد است.

اضافه وزن داريد؟

دوست داريد لاغر شويد؟

از ترب سفيد استفاده كنيد! اين كوتاه ترين جواب به چگونه وزن خود را كم كنيم است!

زيرا ترب سفيد منبع غني از ويتامين هاي مفيد و موثر است. اين گياه براي هضم سريعتر غذا بسيار موثر است و مقدار كالري كمي دارد. پس ميتوانيد در رژيم هاي لاغري از آن استفاده نماييد. ترب سفيد روده بزرگ و كليه را كاملا سم زدايي ميكند.

آهن موجود در ترب سفيد، سلول هاي خوني بدن را تقويت ميكند و باعث افزايش خون مي شود و عملكرد قلب را تقويت مي كند. پس در كل ميتوان گفت براي سلامت بدن بسيار موثر و مفيد است.

براي داشتن اندام مناسب و چربي سوزي ميتوانيد از ترب سفيد استفاده نماييد. چون ترب سفيد ميتواند متابوليسم بدن را تقويت كند كه اين امر باعث مي شود بدن و ارگان هاي آن وظيفه خود را به گونه اي بهتر انجام دهند.

صابون ترب سفيد همچون خود ترب سفيد خواص فراواني دارد و براي محافظت از پوس و موي سر بسيار مناسب است و ميتوانيد با استفاده از اين محصول از سالم ماندن پوست خود مطمئن باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.